Pro úsporu vašich nákladů převedeme telefonní komunikaci na datovou síť a podnikový telefonní systém připojíme za příznivé ceny do veřejné sítě prostřednictvím služby GiTy Call.
Pokud modernizujete telefonní ústřednu, provedeme Vás celým procesem a garantujeme hladký přechod na moderní komunikační prostředí profesionální IP telefonie s mnoha nadstavbovými funkcemi. Postavíme interní komunikační systém na bázi SW ústředny včetně dodávky telefonních přístrojů dle Vaší volby.
Pokud nechcete investovat do vlastních prostředků, pronajmeme Vám kapacitu naší hostované ústředny prostřednictvím telefonního účtu GiTy Phone.
Zprovozníme Call centrum pro obsluhu Vašeho podnikání nebo agendy.
Služba GiTy Call spočívá ve využití stávající telefonní ústředny a stávajících telefonních přístrojů. Toto řešení je kombinováno s přenosem hlasu prostřednictvím IP protokolu v MPLS síti a terminací prostřednictvím špičkově vybavené hostované ústředny GiTy.
Při tomto řešení není třeba pořizovat IP telefony, ale je možné využít stávající přístroje při zachování jejich funkcí. Ústředna zákazníka v dané lokalitě bude připojena prostřednictvím IP protokolu a datového okruhu lokality k hostované ústředně GiTy. K přístrojům není třeba zřizovat účty a platit paušální poplatky, ale hradí se pouze provolané hovorné a paušál za QoS (hlasové kanály).
Hardwareové rozšiřování (navyšování kapacity) ústředny z hlediska analogových portů nedoporučujeme; rozšířit počet uživatelů lze efektivně prostřednictvím IP telefonů. K použití IP telefonů není potřeba doplňkové karty, protože ústředna je na použití IP telefonů připravena. Postačí zakoupit odpovídající licenci (viz GiTy Phone)
Extra služby je možné pořídit ke všem účtům. Na webovém rozhraní máte k dispozici informace k jednotlivým účtům, střediskům a máte také možnost přiřazovat práva na čtení a prohlížení údajů, včetně možnosti okamžitého exportu dat.
GiTy nabízí komfortní rozhraní IP telefonie. Telefon můžete ovládat přes rozhraní v prohlížeči
služba je návazná na integraci s počítačem a umožňuje účastníkům volat klikem na telefonní kontakt v emailovém poštovním klientovi.
umožňuje „ovládnutí“ jakéhokoli telefonu v PSTN pro číslo GiTy Phone. Zákazník tak může volat např. na zahraniční služební cestě a být dostupný na svém českém regionálním čísle např. v hotelu, na pobočce firmy, apod.
GiTy nabízí v rozhraní 2 telefonní seznamy – firemní a osobní. Firemní telefonní seznam umožňuje rychlé spojení uvnitř firmy (i mezi vzdálenými pobočkami, či pro volání zákazníkům z databáze).
řízení dostupnosti je rozšířením základních služeb integrace s počítačem o blacklist, whitelist, časové schéma a schéma přesměrování.
služba umožňuje konferenci 3 účastníků GiTy Phone nebo GiTy Call. Tuto službu je možné využít jako supervizi hovorů, či pro malou telekonferenční poradu.
je funkcí ústředny s možností definovat obsah sdělení a kódy na jednotlivé služby či vnitřní linky.
s GiTy je možné pořídit linku 800 s platbou příchozích hovorů, včetně navázání na automatickou spojovatelku a Call Centrum.
On-line realtime billing znamená, že ve chvíli, kdy účastník ukončí hovor, dojde k tarifikaci a objeví se v rozhraní.
umožňuje efektivní řízení dostupnosti včetně služeb běžného spojovatelského pracoviště.
umožňují volání ze všech čísel v PSTN, i z mobilních čísel. Webové rozhraní umožňuje synchronizované předvádění dokumentů (.doc, .xls, .ppt), včetně možnosti šifrovat, telekonferenci nahrávat. Plánování konferencí umožňuje jak pravidelné porady tak jednorázové rychle svolávané konference.
GiTy umožňuje mít ve firmě s více pobočkami jedno výkonné spojovatelské pracoviště, které umí předávat hovory po vnitřních linkách i mezi vzdálenými pobočkami.
tyto služby GiTy konfiguruje dle požadavku zákazníka. Je možné nastavit přepadávání zvonění, sofistikované plány pro příchozí hovory, včetně pravidel. Pro GiTy není problém více čísel na lince, možnost paralelního vyzvánění, uvolňování linky ani složité číslovací plány včetně plánů vnitřních linek (1-6-ti ciferných).
je řešení pro firmy, kterým se nevyplatí využívat služeb specializovaných marketingových společností. V případě, že si zákazník chce vytvářet vlastní call centrum je řešení od GiTy ideální volbou tím, že zákazník může využít znalostního potenciálu vlastních zaměstnanců.
S tím jak Call centrum roste, zákazník dokupuje licence (paušály). GiTy umožňuje dislokovat Call centrum mezi mnoha pobočkami, přihlašování účastníků Call centra, služby typu „odpovědní centrum“, tak aktivního telemarketingu.
intranet je místo, kde firma sbírá informace o svých zákaznících, aktivitách a vnitřním provozu. GiTy nabízí snadný způsob (proskriptování) jak do intranetu začlenit i informace z telefonního provozu firmy.
pro zákazníky, kteří potřebují mít důslednou kontrolu nad telefonním provozem ve společnosti, nabízí GiTy možnost integrace s ERP/CRM/IS/BI. GiTy tuto integraci řeší ve spolupráci s partnerem – významným dodavatelem programátorských prací.
Nechte nás na sebe kontaktovat, zavoláme Vám
Napište nám, která služba Vás zajímá...
Kontaktujte nás