Služba GiTy Phone Je IP telefonie bez vlastní ústředny zákazníka. IP telefony zákazníka komunikují přes datové spoje s hostovanou ústřednou GiTy, která obsluhuje volání a umožňuje provoz hlasovým službám s vysokou přidanou hodnotou.
Toto řešení předpokládá provoz hlasové komunikace prostřednictvím služby GiTy Phone, tedy dodávku IP telefonů, jejich integraci do GiTy hostované ústředny prostřednictvím datové sítě a tím terminaci do VTS (Veřejná Telefonní Síť). Hlas je prostřednictvím IP telefonu převáděn do IP datového toku a zachovává si požadovanou vysokou kvalitu. Pro využití služby mohou být prostřednictvím MGW integrovány i analogové telefonní přístroje nebo faxy. IP telefony obecně poskytují vysoký uživatelský komfort, mohou být integrovány a ovládány prostřednictvím počítače, apod.
Výhodou služby GiTy Phone je, že nevyžaduje pořízení pobočkové ústředny. Hostovaná ústředna obsluhuje volání a umožňuje provoz hlasových služeb s vysokou přidanou hodnotou. IP telefony jsou zapojeny do LAN zákazníka. Hovorné do VTS je zpoplatněno dle ceníku. Hovory ve skupině (místní i vzdálené pobočky) jsou zdarma.
Jednoduché a nenákladné HW rozšiřování (navýšení kapacity) umožňuje rozšířit počet uživatelů prostřednictvím hostované ústředny GiTy aktivováním dalších účtů a připojením IP telefonů do infrastruktury.
V rámci realizace lze dodat různé IP telefony dle výběru zákazníka, ke kterým budou aktivovány účty GiTy Phone.
Pro připojení analogových zařízení účastníka (např. FAX) lze využít tzv. mediabran, popř. pro provoz FAXů využít moderní platformy virtuální faxové schránky (příchozí faxy jsou účastníkovi směrovány na e-mailový účet, odchozí faxy jsou řešeny speciální aplikací).
Extra služby je možné pořídit ke všem účtům. Na webovém rozhraní máte k dispozici informace k jednotlivým účtům, střediskům a máte také možnost přiřazovat práva na čtení a prohlížení údajů, včetně možnosti okamžitého exportu dat.
GiTy nabízí komfortní rozhraní IP telefonie. Telefon můžete ovládat přes rozhraní v prohlížeči
služba je návazná na integraci s počítačem a umožňuje účastníkům volat klikem na telefonní kontakt v emailovém poštovním klientovi.
umožňuje „ovládnutí“ jakéhokoli telefonu v PSTN pro číslo GiTy Phone. Zákazník tak může volat např. na zahraniční služební cestě a být dostupný na svém českém regionálním čísle např. v hotelu, na pobočce firmy, apod.
GiTy nabízí v rozhraní 2 telefonní seznamy – firemní a osobní. Firemní telefonní seznam umožňuje rychlé spojení uvnitř firmy (i mezi vzdálenými pobočkami, či pro volání zákazníkům z databáze).
řízení dostupnosti je rozšířením základních služeb integrace s počítačem o blacklist, whitelist, časové schéma a schéma přesměrování.
služba umožňuje konferenci 3 účastníků GiTy Phone nebo GiTy Call. Tuto službu je možné využít jako supervizi hovorů, či pro malou telekonferenční poradu.
je funkcí ústředny s možností definovat obsah sdělení a kódy na jednotlivé služby či vnitřní linky.
s GiTy je možné pořídit linku 800 s platbou příchozích hovorů, včetně navázání na automatickou spojovatelku a Call Centrum.
On-line realtime billing znamená, že ve chvíli, kdy účastník ukončí hovor, dojde k tarifikaci a objeví se v rozhraní.
umožňuje efektivní řízení dostupnosti včetně služeb běžného spojovatelského pracoviště.
umožňují volání ze všech čísel v PSTN, i z mobilních čísel. Webové rozhraní umožňuje synchronizované předvádění dokumentů (.doc, .xls, .ppt), včetně možnosti šifrovat, telekonferenci nahrávat. Plánování konferencí umožňuje jak pravidelné porady tak jednorázové rychle svolávané konference.
GiTy umožňuje mít ve firmě s více pobočkami jedno výkonné spojovatelské pracoviště, které umí předávat hovory po vnitřních linkách i mezi vzdálenými pobočkami.
tyto služby GiTy konfiguruje dle požadavku zákazníka. Je možné nastavit přepadávání zvonění, sofistikované plány pro příchozí hovory, včetně pravidel. Pro GiTy není problém více čísel na lince, možnost paralelního vyzvánění, uvolňování linky ani složité číslovací plány včetně plánů vnitřních linek (1-6-ti ciferných).
je řešení pro firmy, kterým se nevyplatí využívat služeb specializovaných marketingových společností. V případě, že si zákazník chce vytvářet vlastní call centrum je řešení od GiTy ideální volbou tím, že zákazník může využít znalostního potenciálu vlastních zaměstnanců.
S tím jak Call centrum roste, zákazník dokupuje licence (paušály). GiTy umožňuje dislokovat Call centrum mezi mnoha pobočkami, přihlašování účastníků Call centra, služby typu „odpovědní centrum“, tak aktivního telemarketingu.
intranet je místo, kde firma sbírá informace o svých zákaznících, aktivitách a vnitřním provozu. GiTy nabízí snadný způsob (proskriptování) jak do intranetu začlenit i informace z telefonního provozu firmy.
pro zákazníky, kteří potřebují mít důslednou kontrolu nad telefonním provozem ve společnosti, nabízí GiTy možnost integrace s ERP/CRM/IS/BI. GiTy tuto integraci řeší ve spolupráci s partnerem – významným dodavatelem programátorských prací.
Nechte nás na sebe kontaktovat, zavoláme Vám
Napište nám, která služba Vás zajímá...
Kontaktujte nás