I ve správně segmentované a nastavené síti může dojít k bezpečnostním incidentům a únikům dat, které nejste schopni běžnými nástroji zjistit.
Až 80% bezpečnostních incidentů včetně úniku důležitých firemních dat jsou způsobena uživateli, kteří mají opravněný přístup k těmto datům!
Ať už se jedná o úmyslnou krádež firemních dat, nepozornost uživatelů při práci s citlivými údaji nebo ztrátu přenosných zařízení, DLP řešení Safetica vám dá dokonalý přehled o dění ve firemní síti a na koncových stanicích, pomůže ochránit Vaše data a zamezí finančním ztrátám.
Kromě auditu a přehledu o pohybu Vašich dat Vám tento modul zajistí kompletní přehled o efektivitě vynaloženého pracovního času a personálních nákladů.
Většina práce s daty se odehrává na koncových stanicích. Uživatelé zde pracují s citlivými informacemi, tisknou je, přistupují na internet, připojují přenosná média nebo posílají e-maily.
Na každé stanici v síti je instalován Safetica klient, který udržuje pravidelný kontakt se serverem a databází, posílá informace o dění a incidentech a stahuje si nová nastavení. Safetica chrání data, i když nejsou počítače připojené k internetu (např. notebooky obchodníků, kteří cestují za klienty). Tento modul efektivně zabrání odeslání nebo zkopírování firemních dat. Případně uživatele upozorní na rizika spojená s manipulací citlivých dat.
Aktivně zvyšuje bezpečnost dat na mobilních zařízeních.
Podívejte se na naše další produkty, které Vám pomohou se zajištěním bezpečnějšího prostředí.
Pokud Vás tyto informace zaujaly, neváhejte nás kontaktovat. Rádi pro Vás zpracujeme nezávaznou nabídku.
Nechte nás na sebe kontaktovat, zavoláme Vám
Napište nám, která služba Vás zajímá...
Kontaktujte nás